Sunday, February 13, 2011

Dari lensa kamera + photoshop = Memori terindah

Dah lama tak letak posting pasal fotografi. Sejak dapat mountainbike ni kamera dah simpan dalam almari dah. Maklumla dua2 hobi ni memerlukan modal dan masa yang banyak sebenarnya. Susah jugak kadang-kadang nak imbangkan sebab hidup ni bukan kena buat satu perkara jer tapi banyak perkara dalam satu-satu masa. Kali ini aku nak letak gambar2 yang aku edit. bukan gambar aper pun, gambar anak2 aku laa...sementara mereka masih kecik ni elokla ambil gambar banyak2 nanti kalau mereka dah besar gambar2 ni akan menjadi berharga buat mereka. Sebut pasal ni teringat pulak pasal aku, gambar aku masa kecil mana ada sebab masa dulu keluarga aku ni bukan nyer berada sangat. Adik beradik aku ramai 9 orang jadi mana ada masa ayah aku nak pikir pasal kamera. Kalau nak ambik gambar tunggu umur 12 tahun la itupun sebab nak buat kad pengenalan hehe. Apa2 pun arwah ayah tetap insan yang terbaik dalam hidup ini. 

Photobucket
Cuti di kampung ketika hari raya yang lalu


Photobucket
Main buai kain, Anis gembira didodoi oleh kakaknya


Photobucket
Memang jadi budak kampung masak daun bunga raya


Photobucket
Tangan adik tak sampai la...


Photobucket
Tangan yang memberi lebih baik dari yang menerima

Ok lah buat kali ini..;-)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...